To niewielki, sympatyczny robot, który potrafi reagować na dźwięki, światło i polecenia użytkownika. Za pomocą specjalnej aplikacji uczniowie sterowali nim, wykonując różne zadania i pokonując przygotowany wcześniej tor przeszkód.
Zanim jednak Dash wyruszył w trasę, uczniowie samodzielnie zaplanowali i zbudowali tor przeszkód z dostępnych w klasie materiałów. Musieli wykazać się kreatywnością, pomysłowością i umiejętnością współpracy, aby robot mógł bezpiecznie dotrzeć do celu.
Podczas zajęć uczniowie przekonali się, że nauka informatyki może być fascynująca i pełna emocji. Sterowanie robotem wymagało skupienia, refleksu i logicznego myślenia — a przy tym dostarczyło mnóstwo śmiechu i radości.
Lekcja z robotem Dash pokazała, że nowoczesne technologie mogą być świetnym narzędziem do nauki poprzez zabawę. Uczniowie z niecierpliwością czekają na kolejne spotkanie z robotyką.